O FIRMIE

Małgorzata Biarda – pomysłodawczyni i właścicielka Strefy Wsparcia Rozwoju - projektu, który wspiera organizacje oraz poszczególne zespoły w przekraczaniu wyznaczonych im celów. Trenerka i Coach Biznesu, Ekspert Back Office, Call Center, Contact Center. Konsultantka kadry menedżerskiej w zakresie projektów budowania i transformacji struktur sprzedaży i back office. Jako trenerka, prowadzi szkolenia z profesjonalnej obsługi klienta, sprzedaży, szeroko pojętej komunikacji. Jako coach, współtworzy repertuar środków oddziaływania menedżerskiego na podległe zespoły w duchu profesjonalnego feedbacku.

Pomysłodawczyni Strefy Wsparcia Rozwoju to osoba z bardzo bogatym doświadczeniem i ogromnym entuzjazmem, którym zaraża wszystkich dookoła. Uczestnicy jej szkoleń doceniają zaangażowanie i umiejętność zjednywania sobie sympatii wszystkich uczestników. W ankietach po szkoleniu często zwracają uwagę, że osoba trenerki wpływa na atmosferę szkolenia w taki sposób, że jest ono nie tylko merytorycznie ciekawe ale i bardzo przyjemne. Szkolenia przebiegają w miłej atmosferze zaufania i sympatii.

Wiedzę merytoryczną i doświadczenie praktyczne zdobyła pracując w dużych międzynarodowych korporacjach, na stanowiskach konsultanckich, eksperckich a także menedżerskich. Przez ponad 8 lat zarządzała zespołami w takich jednostkach strukturalnych jak: back office, szeroko pojęte call center (w tym telemarketing, telesprzedaż, utrzymanie klienta). Jednocześnie pełniła funkcję trenera wewnętrznego, coacha i audytora systemu zarządzania jakością. Równolegle prowadziła szkolenia dla firm zewnętrznych jako trener niezależny. Jej klienci to m.in. call center, placówki handlu detalicznego, biuro projektowe, wydawnictwo, firmy konsultingowe, gdzie prowadziła projekty rozwojowe w zakresie sprzedaży, negocjacji, obsługi klienta, rozpatrywania reklamacji, zarządzania czasem, autoprezentacji, szeroko pojętej komunikacji i motywacji.

Zarówno właścicielka Strefy Wsparcia Rozwoju, jak i kadra z nią współpracująca, to osoby w pełni profesjonalne, które swoją pracę traktują jak misję wsparcia i rozwoju człowieka w jego roli pracownika. Regularnie uzupełniają swoją wiedzę, biorąc udział w licznych seminariach, konferencjach, warsztatach dla trenerów, coachów, menedżerów. Tym samym, organizowane przez nich szkolenia, są nie tylko profesjonalne, ale także oparte na zawsze aktualnej wiedzy i zgodne z najnowszymi trendami rozwoju biznesu. Liczne ćwiczenia, case study, symulacje, które stanowią warstwę warsztatową szkoleń, bazują na biznesowym doświadczeniu trenerów, a zatem opierają się na zdarzeniach, które miały miejsce w realnym biznesie i przyniosły – bądź nie – określone efekty. Stanowi to dodatkową wartością dodaną i pomaga korzystnie rozwijać biznes na najwyższym, światowym poziomie.